کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

(دوگانه سوز)past forward

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

دوباره از اول شروع میشود همان دوگانگی من

هیچوقت اهل ماندن هایی که بوی رفتن میداد نبودم اما اینبار چرا ... ؟

آنقدر غرور سینه ام را فشرده که دنده هایم را به شکستن داده است! هر روز با خودم قرار قبلیم را دوره میکنم : امروز دیگر تمامش میکنم ...!

تنهایی در جمع دور هم را ، فاصله جانان با جان مارا ... بگویید چه کنم ؟

جانان را فاصله ایست به اندازه ی یک وجب با من اما با جان فاصله ای شده تا خورشید !

عطش می افزاید و میگوید غرور پیشه کن و دوری بگذار ببیند که در بندش نیستی ... میگوید تو فلان بودی که میدانی تو فلان بودی که هستی هم ... نشانم میدهد فخر راه رفتن های شبانه ام را و میخواندم که بفهمم میتوانم دیده بپوشم و دست نگه دارم .میتوانم دل به کسی ندهم از غرور ، میشود به تنهایی خو کرد از غرور یا جز اویی را بنشانم که مسند دل خالی نباشد درون گوشم زمزمه ایست که خبر خوبی در راه خواهد بود.

تحریکم میکند ک:

حال میتوانی که از اول بیارایی چهره ات را ، تا مقصدم فاصله یک دل مانده در میان ! با تاکید اشاره به سطل زباله میکند و میگوید : جای هر حرفی هم که شندیدی اینجاست. همه شان !

میان همین حرف هاست که کسی وارد میشود و باد میدهد به این آتش جان گرفته و میگوید که تسمیم با من است یا او ؟ ؟ ضعیف تر از آنی که بتوانی پا روی حرف من گذاشته و فراموش کنی که او را دووووو...

من گره کور بر سر این ریسمانم که یارای وا کردن آنرا نیست ...

-من که میتوانستم به اشاره ای گره کور وابستگی را باز کنم چرا نا و نوایی در دستانم حس نمیشود که آتش دوگانه سوزی تنم را ببرد؟



  • ارهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی