کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

مهر

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

چشم وا کردم از تو بنویسم

لاى در باز و عطر مى آمد 

از مسیرى که رفته بودى داشت

بوى گند ماه مهر مى امد 

  • ارهان

نظرات  (۱۰)

آی گفتیییییییییییییییییییییی
واقعا گـــــــــــنــــــــــــد
پاسخ:
:/
سلام دوست عزیز
این آقای گیج که شما براش کامنت گذاشته بودید و به به و چه چه کرده بودید 90 درصدِ پست های وبلاگش دزدیه!
از حامد ابراهیم پور و وحید پور زارع و عباس صفاری و علی اسداللهی و غیره و ذالک...
از دیروز هی دارم محترمانه بهش تذکر می دم و نهایتِ کارش این بوده که همون پستی که کامنت گذاشتم رو حذف کرده!!!
اگه دقت کنید چند تا از پست های وبلاگش رو از دیروز تا حالا حذف کرده که شامل شعرهای ابراهیم پور و یکی دو نفر دیگه می شدن!
و متاسفانه در پست های بعد از اون هم به عملِ شنیعِ خودش ادامه داد!
ادبیات هنوز اونقدر بی در و پیکر نشده که امثالِ ایشون دست به این اعمال کثیف بزنن...
پاسخ:
دوست عزیز بدگویی از دیگران کار خوبی نیست! 
هرچند کار ایشون هم درست نبوده... من خودم هم یه جایی رو متوجه شدم... ولی خب... چی بگم والا...! :|
:))
من که دوس داشتمـ و دارمـ....
مخصوصن این مهر که بیکارمـ
پاسخ:
خوشا به حاتون! 
  • مَردی به رنگ زمستان
  • مهر آمد و هنوز ما گله مندیم از "بی مهری" ها
    پاسخ:
    هنوز...! 

    خیلی ممنون عالی بود
    درجایی خوندم حاضرم بوی گنده جورابهای برادرمو تحمل کنم ولی بوی مهر به مشامم نرسه!!!:)
    پاسخ:
    :)
  • کمند سلیمانی
  • یه هفته  شد و من دارم از خستگی میمیرم! خدا بخیر کنه ۱۸۰ روز آینده رو :|
    پاسخ:
    سخت نگیر ... عادت میکنی! 
    آقا من تازه داره دستم میاد که باید ساعت 6.نیم پاشم ن 10.30 صبح!

    پاسخ:
    :) من موقع خواب ارور میدم... 

    بدنم نفهمیده نباید ساعت ۴ صبح بخوابه! 
    خوب بدنه حق داره نمی دونم این رو چجور باید به معاونامون بفهمونم
    یکی دوتا نیستند که 6 تا اند

    پاسخ:
    اون که اصلا یه بحث دیگه س! 

    +کاش راست بگویند!


    ++خانه ام را خراب می خواهی؟!


    دست در دست دیگری برگرد


    دست در دست دیگری برگرد


    خانه ام را خراب خواهی کرد...!


    +++اقای گیج برای من هم کامنت می گذاشت اما بی ادرس!


    خدایا ،قبله ام ، سجاده ام حرف دلم آخر تویی تو

    خدایا معبد ومعبود دنیا و سر شوریده ام آخر تویی تو

    عید بر  شما مبارک


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی