کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

نت های اجباری

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ

چیزی حدود پانزده دقیقه مانده به شروع کلاس و من با ناخن هایم روی میز نت نبودنت را مینوازم ! نت های اجباری !


اینجا بازگشت همه چیز به سوی توست ! ته چهره ی همه ی آدم ها به تو میزند و این سر نوشت من است که همه تن چشم باشم ... چشم هایی به غایت بینا ...!

اینجور وقتها نابینا نبودن درد بززگی میشود و آخر هم ٖ میکشد مرا :


لابه لای همین کوچه ها میکشد مرا

جلوی هنمین کافه یاپیش چشم شما ٖ میکشد مرا

روز شده صد بار از این کوچه ها گذر کنم

پس لااقل صد بار درد شما میکشد مرا !‌


اینجا نت ها ؛ لا و می و سو ... همه به شعر "به گیسوانت قسم" میخوانند ... سایه ها ٖچهره ها ٰ نفس کشیدن ها ٖ ملال آور تر از همیشه شده اند که حتی خودشان هم میدانند ...اصلا بگذار سایه بگوید حالم را :

دل خراب من از این خراب تر نمیشود                  که خنجر غمت از این خراب تر نمیزند

نظرات  (۴)

خوندم ....

همه رو ....

احساس کردم کلی حرف برا حرفات دارم که بزنم

ولی فقط احساس کردم

این روزا زیاد احساس می کنم

مثل احساس پوچی ... یا یه صفر مطلق

..........

مثل همیشه کلی حرف دارم و هیچی نمی تونم بگم ....

هیچ کس رو خبر نکردم ... فقط آدرسش رو تو اون یکی وبم

گذاشته بودم که برا یه مدت این جا می نویسم ...

دلیلی برا خبر کردن وجود نداشت ....

یه مشت حرف چرته ....

همه مون عجیب فرمالیته خوشحالیم ....

ناغافل از اینکه باید خودمون رو هل بدیم و سقوط کنیم ..

یه سقوط شگفت انگیز ....


پاسخ:
تنها چیزی که مهمه همین نوشتنه !‌

به هر زبونی که میخواد باشه !‌چطور نوشتنش مهم نیست !‌

مهم اینه که این حرفا رو اگه ننویسم هم که نمیشه چالش کرد !‌باید گفته شه

اگر چه رمز آلود ٖ نامفهوم !‌
  • کمی بودن ...
  • منظورم جملتون بود
    پاسخ:
    وات اور ... !
  • دخی آسمونی
  • عاقبت به این نتیجه میرسیم که حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

    پاسخ:
    شاید !
    تا بوده همین بوده
    این چرخ گردون از این بازیها بسیار دارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی