کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

سر آغاز ! - قهر نامه

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

سر آغازش را به نام خودش پیوند به فرجام زدیم و امید که بنگاریم سر گذشت روز هایمان ... تا بماند اینجا ! تا یادمان نرود چه کردیم و چه گذشت و اما ... گذشت ؟که نه اما رد شدیم از آن وقت ها که پنجه در پنجه اش آویختم و از پای در نیامیدیم ( به ظاهر ) که حتی چندی تکیه بر زانو هایمان راه رفتیم ! دست به دیوار خرابه مان تاتی - تاتی کردیم و اما ننشستیم ...

ولی اینبار ...

اینبار ضربه کمی سنگین بود ! سنگین !ناک اوت نشدیم ! اما شاید انصراف دادم ...

تو به تنهایی توانستی ...( ! )

همه ی من را ... همه اش را با نگاهی سوزاندی و من چون شهر سوخته ای ، خاموش شدم ... خوابم برد و الان ، گذشته ام را به نظاره ام که من نه من بلکه یک بیگانه ام ...

بذار وسط چین کنم :

 

 منی که برای تو زندگی کرده ام

منی که برای تو ماندم

برای تو خواندم

برای تو من شدم و

این من را یارای استادن بدون تو نیست !

تخریب میشود ! ویران ... و شاید ... بروم ... !

بروم از دیار تو ...

اما ...

عطرت را از پشت سرم جمع میکنم

عطرم را از پشت سرم جمع میکنم

تا تو را نای گشتن ندهم از پس من !

تا وقت اشک ... ناله ای داشته باشم از درون

که بسوزاند .. درونم را

تا خاموش بمانم

بی گلایه ...

بی قهــــر !

هه ... بی قهـــر

  • ارهان

نظرات  (۳)

kare khodame

khosh 0madi

kare toam kh0be
پاسخ:
مختصر و مفید !

همممم !

سلام حرف شما هم کاملا قبول دارم ولی اون آقا هم میفهمه ولی یه جورایی مجبوره که نفهمه (جمله دو پهلو)

بق بق بقوووو
عاقا چرا تبادل لینک نمی کنیم؟
تو چرا آپ نمی کنی هان؟
راستی رشته ت چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی