کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

خشاب هایمان پر است_مثل فیلم های وسترن_

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

رو در روی هم ایستاده ایم ... جلوی گور های از پیش کنده شده مان

(فلش بک:)

خشاب هایمان را با هم پر کرده ایم ... من تیر های تو را،جنگی،.. تو تــــیر های مرا،مشقی !

(رو در روی هم _ حالا)

دست هایمان اماده روی تفنگ هایمان ، عرق سردی روی پیشانی من ، برق غرور و امید در چشمان تو ... ! تزس در وجود من ... قدرت در دستان تو  !

_ چند فدم جلو می آییم ، هر دو. تو پشت میکنی به من ... من اقتدا میکنم به تو (!)...

دوباره چند قدم به سمت گور هایمان ..و من با اضطراب ... تو با اقتدار !

یک ... دو ... نه ! من مرده ام قبل شلیک تو ، اما تو شلیک میکردی به کالبد بی جان من !



  • ارهان

نظرات  (۵)

 این پست " یادت هست " برای دورانی ست که من و " میم " تازه با هم اشنا شده بودیم


و هم را نمیشناختیم،" میم " داشت مرا نصیحت میکرد :)

سلام 
احوال شما؟
نماز روزتون قبول..
آقا اصلا معلوم هست کجایی؟
کلا تو ذاتته یهو نا پدید شی؟
امیدوارم تو ساخت وب جدید موفق باشی.
غافلگیرم کن..منتظرم...
منم درگیر روزمرگیم ، برخلاف این ک فک میکردم امسال سال شانسمه ظاهرا خلاف این در حال اتفاق افتادنه ولی بازم شکر...راضیم.
از شما چ خبر ایام به کامه؟
ایمان رضا هم وبشو ترکوند و دیگه خیال نوشتن نداره.حیف شد خوب می نوشت
سلام ملیکم ....

نماز روزه هاتون قبول باشه ایشالا ...

به به چه وب قشنگی ....

به به چه پست برازنده ای ....

به به چه آدرس خوبی ....

به به .....

خب دیگه هندونه ای که دادم زیر بغلتون اندازه ش خوب بود ؟

ببخشین دیگه بیشتر از این تعارف نداشتیم تیکه پاره کنیم ..




+ خشاب هایمان پر است ......

خیلی هم عالی ...
پاسخ:
این هندونه رو واسه افطار لازم داشتم !

تشکر !
  • سیمین فراز
  • خیلی جالب بود .
    این پستت رو خیلی دوس دارم .....

    خیلی ......

    همیشه میام می خونمش ......

    ولی حوصله ندارم کامنت بدم .... خخخخخخخخخخخ
    .
    .
    .
    .

    من دیه هیچ حرفی ندارم ...
    پاسخ:
    هر انچه از دل براید لاجرم و از این حرفا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی