کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

ماه

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ


ماه من ...


ببین این من ِ تو را !


ببین چشمانم را ... ببین !


این چشم ها آبروی مرا می برند بس که خودشان را خیس میکنند !

  • ارهان

نظرات  (۹)

سلام
برای این که این شعر حکایت حال خیلی از ماس داداش...
اتفاقا دکلمه ش رو ازوبت دانلود کردم صدبار گوش کردم...وسوسه م می کنه....
پاسخ:
واسه خودکشی ؟
کامنت قبلی من اومد؟
پاسخ:
بله ! کامل و رسا !
می دونی دوست دارم نباشم محو شم نابود شم فنا شم عاشق نشم غمگین نشم نیست شم نباشم...
هیچ ربطی هم به شکست عشقی نداره فقط حس می کنم زندانی ام
می خوام رها شم...
 من اصالتا ترکم با یه کرد بی منطق تو یه اتاق افتادم همه ش قسم الکی می خوره دعواییه همه شم طلبکاره

والا منم تا حالا با کسی قومیتی مشکل نداشتم...ولی قبلا هم با چند کرد در سوریه هم اتاق بودم مثل این رفتار می کردن...
پاسخ:
همه که مثل من نیستن که ! 
:d
  • سامی مسیحا
  • نه جدن..

    دوست من..

    - عوض نمی شوی..


    هرقدر هم که هرز.. نچ! خز نمی شوی!

    در حیطه ی تمامی این شیر های شعر..


    چی توز! بمان..

    بدان که تو مز مز نمی شوی!!

    معنی اسمت چیه؟ارهان؟چجوری نوشته میشه؟؟
    پاسخ:
    مهمه ؟ اره درست نوشتی
    آخی...
    این قرمزه چه جمله خوبیه!
    پاسخ:
    قرمز زیاد دارم کدومش ؟!
    سلام مرسی از نظرت
    دوس دارم کامنتهایی مثل کامنت تو رو!
    ببین میشه دقیق تر بهم بگی
    مثلا کجاها رو میگی که باید تصویر سازی بهتری بشه؟
    روی قسمت های دقیق تر متن اشاره کن که به ویرایشش فک کنم
  • مگس یازدهم
  • سلام ارهان داداش خوبی؟
    عه واقعا سر نزدم؟
    وبلاگ جدیدمم مبارک تقریبا از "اینجا تهران است"  اسباب کشی کردم اینجا :دی

    پاسخ:
    ای بابا بد نیستم 

    مبارک باشه به ما هم سر بزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی