کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

ما را همه شب نمیبرد خواب !

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ
الان دارم با خودم میگم میتونم بخوابم و به خودم قول بدم ک فردا "هفت" بیدار شم درس بخونم (!)
میتونم هم بیدار بمونم و درس بخونم (!)

#در_راه_مشروطی (!)
  • ارهان

نظرات  (۲)

  • Nehpon i matecA
  • حضرت توییت می کنن اخیرن
    قضیه چیه ؟
    بریم توییتر ؟
    پاسخ:
    حضرت چ دقتی دارنا !
    عاغا من توئیترم اکتیوه !
    +جناب من براتون کامنت گذاشتم تو پست اخر ! نیست ! داستان چیه ؟

  • Nehpon i matecA
  • منم توئیترم اکتیوه .. درواقه فیس بوکم هم اکتیوه حتا، فقط خودم دی اکتیوم
    واسه همین چار پنج تا کامنت تایید نشده دارم که گذاشتم تاییدشونو وقتی اکتیو شدم
    پاسخ:
    ها !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی