کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

حد

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

حس میکنی ؟


این روز ها بر آمدگی گلویم از دماغم جلو تر است !


صدایی از گلویم ساطع نمی شود !!! بیشتر سعی میکنم ... اما ...


حنجره ام جر می خورد اما ... راضی نمی شود ... چیزی بگوید که قلبم را حد بزنند !

  • ارهان

نظرات  (۱۰)

Cheqad neveshtat be delam neshast!!! 
Kheili khub bud:)
Ama ali jan  ye ehtemale dg ham has! Ye sar boro doctor ehtemalan moshkele kam karie tiroeed dari, loze hat varam kardan dawsham, okw?
پاسخ:
لطف داری !
Areh..ahange khubie, vaqti   az hame chi khastam in a hang  hokme morakhasi  dare
To ye rabti be torka dari?oun chie
پاسخ:
هر آدمی الان باید ترکی بلد باشه !

این زبون 1 دنیاست و البته اینترنشنال !
حیف شد.
نمی دونم تنها حرفی بود ک تو اون لحظه دوس داشتم بگم:)حالا ترکی رو از کجا یاد گرفتی؟

در مورد این که علیرضا اذر یکی از شاعرهای فوق العاده هستن و من شخصا عاشق شعرهاشون

 

شکی نیست اما اون کمپ راک یه فیلم،یه فیلم که مال بچگی های من :)

خب..!برنده بودن رو دوس دارم:)  بخاطر همینه ک..

تا جایی ک من می دونم  eRHAN ِی اسم ترکیِ..درسته؟
ممنونم از لطف شما
من فقط حال داشتم همینو بخونم! میتونی بیای پیش من برای حد خوردن :دی

باز تو غیب شدی؟

نشســــت../!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی