کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

شهریور ./

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

دلم پر است از "شهریور"ی که برایم اشک میشود...


از کجای شهریورم شروع کنم؟ حال و حوصله لفظ قلم صحبت کردن ندارم!  اصلا اینقدر شادی و غم در هم پیچیده که ادبیات هم هنگ میکنه! 


"۱۱ سپتامبر" که من صادقانه روز تولدم بغض میکنم؟ و بلایی از جنس سامی که نازل شد؟ 


۲۶ ای از شهریوری که نمی دونم چه اسمی روش بذارم!!!  ولی خب ایمان رضاس هرچی باشه مهمه! 


و اینجا همه چیز از ۲۷ موج میزند

تو از ۲۷ شروع میشوی !

من در ۲۷ تمام میشوم! 

درد از ۲۷ شعله میگیرد ... من در همین شعله غرق میشم! 

نوشتم از ۲۷ که تمام شود درد هایم... که خالی شوم از تو.. که خالی شوم از درد هایی که نپرس! 

که من تکه تکه خرد شدم با هر ۲۷ بعد از تو ...


دیوانگی هایم تر از تر تر تری دارد!!

دیوار،دیوار است با اینکه دری دارد


این داستان را نصفه کاره ول کنم؟! کردم!

هرچند که میدانم حتما آخری دارد! 


سر را به دیواری که اصلا نیست می کوبد 

این شعر معلوم است درد دیگری دارد


# مهدى موسوى

نظرات  (۵)

به 27 های خوووب خوووب فکر کن ^___^ :دی
پاسخ:
شخصا بعدا جدا جوابتو میدم!  :)
من دیر رسیدم؟ معمولا برا تولدها دیر نمی رسم.
تولدت مبارک :)  (اینجا گل نداره؟) با بهترین آرزوها!
تولد ایمان رضا رو یادمه :) پارسال همزمان با میلاد امام رضا بود...

اگه از 12 و 16 اش فاکتور بگیرم ، از شهریور متنفرم.
پاسخ:
نه... به موقع بود!
شهریور برای من فقط ۲۷ ام داره
  • لولاکی ریکا
  • آنکه به خرد توانا شد ، ترس برایش نامفهوم است . اُرد بزرگ


    °°°°°°°°°°°°|/
    °°°°°°°°°°°°|_/
    °°°°°°°°°°°°|__/
    °°°°°°°°°°°°|___/
    °°°°°°°°°°°°|____/°
    °°°°°°°°°°°°|_____/°
    °°°°°°°°°°°°|______/°
    °°°°°°______|_______________
    ~~~~/____________________~~~~
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
    منتظر حضور گرمتان هستم
    عه سلام ارهان خان!
    قدم دوستان رو چشم ما!
    راه گم کردی دوس جان؟
    پاسخ:
    تازه برگشته ام از دیار باقی دوست عزیز
  • روزی بیست و پنج ساعت شـعـــــر...
  • شهریور است و شهر ما عمریست پاییز است؟
    نبینم کسی به پاییز توهین کنه یا از غمش بگه ها...
    پاسخ:
    پاییز! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی