کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

٢٧

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ

  • ارهان

نظرات  (۸)

سلام خوبی؟ اینطور ک بوش میاد مقداری لت پار به نظر میای؟ چرا؟ چند وقت پیش اومدم وب قبلیت اثری ازش نبود.چی کارا میکنی جناب آقای علی جعفری افشار؟
پاسخ:
:(
۲۷ ... 
رو چ حسابی همچین حرفی میزنی؟ نوشته هاتو خوندم حالم گرفته شد! یاد خودم افتادم .. تا صبح داشتم مقایسه میکردم اگه منم همه غصه هامو بچینم دورم واس من بیشتره یا ارهان؟ پست قبلی عکس خودته؟؟ با این حساب کم سن و سال تر از منی تو ذهنم دنبال این بودم ک کدوممون نسبت به سنمون ترازوی غصه هامون سنگین تره؟ شایدم برابر باشیم آخه خدا بین بنده هاش فرق نمیذاره که!!! خلاصه آخرش به این نتیجه رسیدم که ی راهی پیدا کنم ک شاید ی دقیقه کمتر با غصه هات ور بری.اگه دلم نخواد هیچ احدالناسی نمیتونه منو مجبور به کاری کنه کامنت گذاشتم چون دلم میخواست فقط نمی دونستم بعد این وقفه ی چند ماهه چطور شروع کنم..اگر رنجشی ایجاد شد معذرت میخوام.
پاسخ:
عکس مربوط به همین هیولا است! 
Monster in Tehran!!! 
Ok.
پاسخ:
:)
ممنون از دعوتت
اگه تونستم حتما
ویرووس است به گمانم...یقه ی همه را می گیرد...!
  • مَردی به رنگ زمستان
  • آمدی جانم به قربات ولی حالا چرا ؟!

    یاد و خاطره ی این استاد عزیز شعر و ادب فارسی گرامی باد
    پاسخ:
    البته که این هم از اهمیت هاى شهریور ه
  • کامبیز دیوسالار
  • شهریار هم رفت تا به یاد ها سپرده شود.
    شعر هایش اما هنوز هم حرف دل ما را میزند!
    +
    آقو، لینکی اگین! منم لینک‌کن پلیز داوش!
    پاسخ:
    شهریار ! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی