کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

چرا ؟

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ
هی میام بنویسم !
موضوع های خوبی هم دارم ها ، اما نمیشه !
چرا ؟ نمیدونم
  • ارهان

نظرات  (۵)

دل بده به نوشتن :)
پاسخ:
دل ک چ عرض شود !
قلوه و این داستانا هم بش دادیم !
نمیشه !
  • الیاس براهویی نژاد
  • منم همینطوریم ):
    پاسخ:
    ویروسه عاغا ! نمیدونم از کدوم فیلانی گرفتم این ویروس و !
    عه!  پس چی کنیم؟ من می خوام موضوع های خوبت رو بخونم!!
    حالا شما شروع کن، بقیه ش رو هم خدا کمک می کنه :/
    پاسخ:
    ایشالا به زودی
    you can write!why so serious??

    پاسخ:
    wow wow wow !
    بـاز من میام بنویسم ..موضوع ندارم ...فقط می نویسم :)))
    پاسخ:
    من یکم وسواس دارم تو نوشتن ! هر چیزی رو منتشر نمیکنم !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی