کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

من مقتول دومین بودم !

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ

ایستاده بالای سه گور نیمه کنده شده با یک جفت پای خالی از نا و نوا ... ک ناگهان صاعقه ای آسمان ظلمت زده ی این سه شب را روشن میکند و جرقه ای میشود بر نت های اول موسیقی خاک سپاری .

زانو ها حالا دیگر شل شده اند و آرام و بی صدا تن به زمین داده اند !

حال یک مقتول زنده مانده که بایست در آغوش سه گور بیارامد ، با یکی یکی شان شبی به سردی مرگ در قطب را هم بستر شود .

بیایید تصور کنید فرشته ی مرگی را که با صدایی سرد و گیرا که تمام تنتان را به لرزه می اندازد ، با لحجه ای که به تلخی فنجان های کوچک کافه ای آشناست ، ک قبل تر ها تسکینی بر دردتان بوده ، ندای Ja T'ame - Ja T'ame  سر داده و دستان منجمدی را تصور کنید ک از شدت سرما به آبی و بنفش میزند و از گوری بیرون زده و تن مرد را ب آغوش میخواند

تن بی جان مرد را تصور کنید که به دست ها دچار شده و تکه تکه میشود و گرمی ضرب آهنگ قلب سرخش در دستان کبود ، بخار می تند در سوز سرد شب ! و نفس هایی که با دفن شدن تدریجی مرد کم کم قطع میشود ...

حال مدتی است هنوز شب است و صدایی نمی تراود .

   بعد ها ک خورشیداز مرگ سرد دیشب مطمئن شد ، جوانه ای می روید !

جوانه ای بر سر گور دوم !

 

و من مقتول دومین شب بودم !

 

 

 

 

 

 

پ.ن : اینکه "Ja T'ame" یعنی شما رو دوست دارم ، همینقدرشم واسه فهمیدن آهنگ کافیه !

 

  • ارهان

نظرات  (۱)

واقعن عالی بود 

پاسخ:
لطف داری علی جان !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی