کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

چت طوری !

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

سرم گیج میرود روی تاثیرات جا مانده از نبودنش لای انگشتم و چشم و گوشم باز شده ... تصویر راه رفتن هایمان را در تمام پس کوچه های می بینم و صدای هیاهویمان را می شنوم از همه سوراخ ها ک کنارشان صحبت کرده بودیم !

چشم هام دو - دو میزند گاهی دست هایت را توهم میزند درون دستانم گاهی صورتت را چسبیده به صورتم !

(تمسخر آمیز بخوانید) :البته که حال من کاملن خوب است ، کمی سرگیجه دارم کمی ، سر درد کمی ، زبانم زبانم قفل کرده ، قدرت تکلم ار کف داده ام و پا هایم بی جان شده ...
کشان کشان خودم را به یک سر پناه میرسانم ، یک فضای سبز است احتمالا ... کمی قفل میکنم روی مورچه های صف کشیده بعد ک احتمالا چشمانم به خاطر پلک نزدن ها میسوزد با دست چشم هایم را مالش می دهم و بعد ک باز میکنم ... شکه میشوم !

       خب تو خیلی وقت است رفته ای و من مدت ها بود ک تو را ندیده بودم ، بعد تو خیلی بی مقدمه و بی خبر رو به روی من نشسته ای ؟

       دوباره زبانم میگیرد ، دست و پایم شل میشود . پلک نمی زنم و چشمانم بیشتر از قبل میسوزد ، پلک نمی زنم اما ...! اه ...! اشک هایم نمی گذارد چهره ات را ببینم ... تار شده ای ...!

طاقتم طاق ک میشود ... با آستین پیرهنم چشمم را پاک میکنم و ... نمیبینم !

یک کام دیگر دهن ...

                            هاه ... قصه را از اول بخوانید !


پ.ن : ربطی به متن نوشته نداره ، اما یه عذر خواهی ب سامی مسیحا بده کارم ! گفتم از اینجا اقدام کنم !


                                                                                                                                      شرمندم پسر !

  • ارهان

نظرات  (۱)

گذشته ها گذشته رفیق
بیا قصه رو از نو بنویسیم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی