کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

هیچ

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ

پیش نیومده بود اینجوری پست بذارم


فک کن با یه جمعیتی بیای بیرون، اونم به مناسبت جشن تولدت! 

هر کس به خاطر یه نفر دیگه اومده و من موندم و گوشی و یه وای.فای رایگان... و این پست! 


و اینکه ...

من صادقانه روز تولدم بغض کرده ام 

  • ارهان

نظرات  (۴)

:(
و چه خوب یاد آدم‍ می مونه تولد های ناجور مانند..
پاسخ:
اصن یه وضعییی

نمی دونم خوبه یا بد...

یه جورایی به من دیگه ربطی نداره...

فقط...کاش یه کم زودتر پیش میومد این سفر تهران

مثلا دو ماه پیش!


+جمله بندی خودمو خیلی خوب گفتی :)))))

+این کامنت مال پستته،من پارسال روز تولدم مدام این متن توی سرم بود!


این روزها من

صدای ثانیه ثانیه فراموش شدنم را

می شنوم...!

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • ....هی خداااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی