کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

هبوطى به فرا جنون !

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ
متن خاصى براى نوشتن در نظر نداشتم 

ولى طبق عادت هر ساله پست تولد میزنم ....
هوفـــ...

اینگونه بخوانیدش ... سالى پر از تمام غیر قابل تصور ها ...
شاید سال درد ...سال هرچه دور خود چرخیدن ... بخوانید سال سانتریفیوژ ... که اختیار روحم را به من بخشید ...
سال هیولا شدن شاید ... سال یافتن دوستان قدیمى ...سال از کف دادن دوستان اخیر ...

سالى از تمام خود بودن تو رها شدن / سال بدون درد از بدن جدا شدن
از تمام نوشتن،از تو،از تمام درد / از خودم بدون خودت جدا شدن

شده بود سالى پر از معادلات چندین مجهولى ... سالى براى یافتن چیز هایى جدید ... سالى شاید براى یافتن خویش
سالى که شاید کبیسه باشد...
 

من اینگونه نوشتم ولى شما بخوانید :
"هبوط به فرا جنون" مبارک !


To be continue
  • ارهان

نظرات  (۴)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
دادا
دَرک‍ و تــَرک‍ یه آهنگ‍ دارَن
اما
هم‍ وَزن نیسدَن ...

قاطی نوشت ها هم‍ خواننده، دارند!
:)
پاسخ:
لطف داری !
تولدت مبارک : )
پاسخ:
MerC ;)
دیـرا دیـر..
تـولـدتـ مـبـارکـ
پاسخ:
موچکریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی