کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

مجبور

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دستانم را مجبور میکنم بمانند بر سر رسالت نگاشتن حماقت هایم 

دستانم را مجبور میکنم شراره های بلند و سرکش وجودم را که به بوته ی لوبیای جک بدل شده کنترل کنند! مهار کنند و حتی سرکوب! 

بگذار وسط چین کنم :

زانو میزنم و سر خم میکنم در برابر خودم 

اشک میریزم برای به باد سپردن فرصتی دیگر! 

و فاش میگوییم، فریاد میزنم سستی ام را! 

و اعتراف میکنم که ترسیدم !

وای بر منی که عقلم را بر قلبم مراد برگزیدم!

وای بر منی که تو را از ترسم از دست دادم! 

وای بر منی که حجم تنهایی هایم را خالی رها کردم! 

وای که اسمانم را با تو قسمت نکردم!


می نگارم این لحظه را که یادم بماند خودم را نمی بخشم اگر دوباره خاطراتم از خاطرت بگذرد!   

  • ارهان

نظرات  (۲)


حماقت داریم تا حماقت!

بعضیارو ننویسی بهتره که فراموش کنی.

گاهی همین نگاشتن ها (:دی) خودش باعث یاداوری خاطرات میشه!
بدبختی یعنی روزهایی که نه میگذرند نه میگذارند تو ازشان بگذری...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی