کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

Y (U) R private?

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ
بیخیال پسر چطور میتونی اینقد چیپ فکر کنی ؟ 
میدونی ؟ واسه من که شب و روزم با کاغذ و خودکار میگذره خراب کردن یکی مثل تو روی کاغذ کاری نداره حالا میخواد کاغذش اینستا باشه و چنل تلگرام یا نه یکم پر پیمون تر و مهم تر مثل اینجا ! مثالشم همینجا ببین واسه من بازی کردن با کلمات عین آب خوردنه ، که اگه یکم دقت کنی اسم خودتو تو سر برگ میبینی نه ؟
منطقی باش . من از اولم مقید به اصل داروین بودم ! قوی تر ها همیشه برنده ان و خب ضعیف ها هم باید این وسط له بشن . تو خب برای اون قوی تر بودی ، خوب تر !
من اما ضعیفی نبودم که از دستش بدم به این راحتی !
میدونی چیزی که تو از من گرفتی شاید اسمش واسه خیلیا یکی دو ماه بیشتر دووم نداشت باشه ! اما واسه من رویای زندگی بود ، امید زندگی ، شایدم اصلن خود زندگی !
حالا واسه من این زندگی شده بود در آوردنش از چنگ این و اون . میگی نه ؟ یه سوال از دوستات بکنی میبینی که بوده کسی که زودتر از تو به فکر گرفتنش بوده و من نذاشتم !
هنوزم رفیقمی نه ؟
رفیقمی ! اولیشم نیستی که همچین بلایی سرم میاره . از داستانم با خبره اگه ازش بپرسی ! از اونور هم رقیب کمی نبودی که تونستی  !
همینجوری که داری ازش میپرسی داستان پیش گویی هام رو هم بپرس ! البته بذا الکی خودمو گنده نکنم بش بگم حدس ! اما کسی که فکر میکنه باهوشه احمق ترینه !
من ته این قصه رو باید همون موقعی میخوندم که شالی تو آورده بودی رو رو سرش دیدم  ! خوندما نه که نخونده باشم اما رو تو حساب باز کرده بودم ! پیش خودم میگفتم طرفم آدم حسابیه ، دوستمه ازم با خبره ! اما خب گفتم که ، اونی که فکر میکنه باهوشه ، احمق ترینه !
اگه فک میکنی صبح به صبح پا میشم و لب پنجره با سیگار به این فکر میکنم که چطوری بزنمت زمین یا کِی یه هوک راست گولاخ از سمت من صورتت رو لمس کنه پاک در اشتباهی !
میدونم حال الان من نه واسه تو مهمه نه واسه اون فقط میخوام بدونی ، میدونم !
اونجا که گفتم " شاید برایت عاشقِ عاشق تری باشد " داشتم مسخره اش میکردم ! بین خودمون بمونه ، نیستی !
راستش هنوز با خودم کنار نیومدم که اونی که الان کنار توئه مال منه یا نه ! که اگه رسیدم بهش ، حتما در موردش اقدام میکنم و بهت هم خبر میدم !
خیلی کارا میخواسنم بکنم که وقتی این آهنگ تو شافِل لیست گوشیم پخش شد بیخیالش شدم و حالا میخوام صبر کنم تا به نتیجه برسم ! میفهمی چی میگه که ؟ اگه نمیفهمی دنبال لیریکس و ترجمه ش باش ! از سمت من داره خیلی چیزا میگه !
یه بار نشون دادی راهشو بلدی ، وقتی خوندیش بهم بفهمون تا پاکش کنم، من معنی کلمه ها رو خوب میقهمم ! این حرفا باید بین خودمون بمونه هر چند میدونم میخونه !
بیا ! ببین من چقدر خوبم واسه صحبت امشبتون سوژه ی حرف زدن جور کردم البته اگه صحبت کردن در مورد من مثل فکر کردن راجب من حالتو بهم نمیزنه ؛ رفیق !
راستش رو بخوای اصلن نباید به تو چیزی میگفتم ! اگه اعصاب خوردی و ناراحتی هست ، نه که از تو نباشه ها اما توقعم از خودم و ... چیزه دیگه ای بود ولی خب ! دو تا دوست با هم در مورد خیلی چیزا حرف میزنن !
این یه اسم رمز بین من و کسایی که منو میشناسن خدایی نکرده فکر نکنی دارم تهدید میکنما ! من اندازه این حرفا نیستم !
ببینم واسه در آوردن چشم یه نفر چند تا کلاغ لازمه ؟




  • ارهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی