کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

گیج

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

٣ساعت ور رفتن با سیستم صوتی متعلق به دهه هفتاد اون هم از جنس پاناسونیک که داشت تو انبارى خاک میخورد ،خیلی هم خوب نبود ! اسپیکر هاى فکسنى کامپیوتر خانگى اغما رفته هم کمک چندانى به پرت کردن حواس گیج من نکرد ...

ساعت باید دور و بر نه و نیم باشه ! یه فنجون نسکافه ى به غایت تلخ با فرمولاسیون خودم رو هم به امشب اضافه کردم، منتظر بودم یکم خنک شه ! حالا نوبت اینه که اهنگ قفلیم رو از بین کلی اهنگ پیدا کنم و سرانجام :SOADو هوووووووف


عرق رو از روى پیشونیم پاک میکنم و یه قلپ از نسکافه اى میخورم که شبیه است به تلخى کام من!

با شوق آرش رو صدا میزنم :آرش ! کجایى بیا این آهنگ رو گوش بده !!! 

-هوم .... سردرد على !بیخیال ... ! و رفت 

با خودم میگم ، چه انتظارى از یه بچه ١٠-١٢ساله دارى؟ و صداى اهنگ محدود میشه به باند بقل گوشم...

یه بالش پشتى میکنم و تکیه میدم بهش دیگه فنجون نسکافه تقریبا خالیه و تنم هم کمى عرق کرده ...

یه مداد دارم تو دستم و یه دفتر که قراره زیر دست مداد زجه بزنه !

آهنگ به لوپ افتاده و من ناخود آگاه با ضرب آهنگ هد میزنم !

کم کم بغض گلویم را خفت میکند ! صداى آهنگ بلندتر میشه ! بدنم غرق شده ! از خود بیخود بلند میشم سر پا 

با هر نت ذره اى از تنم کنده میشه ، ذره اى از روحم و هیچکس نمیغهمد ! 

از پا در می آیم رو به روى ایینه ى تمام قدى روبه رویم ، دیگر ناى حرکت کردن نیست ! کمى هق هق میکنم جلوى آیینه ، سر وسینه ام تکان میخورد بدون اراده من ! 

ضرب اهنگ مثل پتک تن بی جان من را میکوبد! 

زانو زده ام از ناتوانى ، نقطه ضعف من همین موسیقی و نت هاست !

سرم را که بالا مى آورم ، گونه هایم خیس است انگار! 

  • ارهان

نظرات  (۵)

خوبی پسر؟
عالی بود :]
پاسخ:
نظر لطفتونه !!!
عاقاهه منو بلینک :دی

حبیبم 
پاسخ:
لینکى عاغاهه !!!
و اینکه آپ کردم پاشو بیا سر بزن :دی
عای هَو تو سی این عادرس جدیدمه :دی :
http://www.north-crow.blog.ir
پاسخ:
Its alright!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی