کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

وبلاگ شخصى على جعفرى افشار|ارهان

کسوت سکوت

سر برگ هارو بخونید !
توصیه اکید دارم که در فضاى این وبلاگ ماسک نزنید !
و اینکه چون بر اساس اتفاق هایى که برام میوفته آپ میکنم، پست هایى که میزارم اکثرا با هم در ارتباط هستن ! پس اگه ابهامى بود به پست هاى قبلى مراجعه کنید !

دنبال کنندگان ۱۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۱/۰۴
    حد
  • ۹۳/۰۶/۲۷
    ٢٧
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۰ - علی صالحی
    awesome
نویسندگان

نقش،درون فنجانم!

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ق.ظ

می نویسم و خط میزنم سطر به سطر خاطراتى از تو،که ندارم را. 

با تمام وجود درد میکنم جاى تمام نبوسیدن هایت را ... هنوز جاى خالى دستانت درون دستانم درد میکند !

هنوز که هنوز است درد میکنت شانه هایم بدون سر تو ! با تمام وجود گیجم در تمام خاطراتى که نباید را ... تمام لحظاتم ذق میزنند از نبودن هایى که شاید را درون مغز من مینویسد خط میزند !

درد میکند گوش هایم از تمام دوستت دارم هایى که نگفتى که نشنیدى ! قدم به قدم تیر میکشد قلبم از تمام راه هایى که با هم نرفتیم ... که عرق میکند دستم وقتی از تو مینویسم ... که دستانم بى جانند و بى رغبت به نوشتن چیز هایى که پایانى ندارد ( شروع کردم به نوشتنى که پایانش تو باشى ...)

که درد میکند تصویر دخترى درون فنجان قهوه ام ... که درد میکند نقش مردى مرده درون فنجانت !



#درون مغزى _ اسمیه که weed A براش انتخاب کرده !



+ منی که حتی :دى ام درد میکند !

  • ارهان

فال

قهوه

مغز

نظرات  (۷)

هوم ... #درون_مغزی
پاسخ:
:|
من 
دکمه م  --»   :|
درد میکنه ..
زیااد ..
پاسخ:
درد میکنیم از سر تا پا !

بله...وب تغییر کرده است...بسیار بسیار :)


یک لینکتانی عظیم انجام شد و بیشتر لینک های وب پاک شدند شاید علت سرنزدن هایمان


همین باشد...شرمنده :)

 +نقش یک مرد مرده در فال ات توی فنجان مانده بر میزم...


++به یاد این شعر افتادم وقتی پست را خواندم :)

پاسخ:

"نقش یک مرد مرده در فالت

توی فنجان مانده بر‌ میزم

خط بکش دور مرد دیگر را

قهوه‌ات را دوباره می‌ریزم

 شعرش را دوست دارم...خیلی :)


خودم هم صبح وقتی نسکافه می خوردم ارام بودم :)

پاسخ:
فقط بگم خوش به حالت که همین ارامش رو داری 

 من تنهایی را به با دیگری ها بودن ترجیح میدهم!


گاهی همین ارامش هم ندارم...سالی یک بار پیش میاید :)

پاسخ:
دوستان من از منن... دیگری نیستن
داستان من اما شبیه هیچ کدام از دردهایت نیست
نه فنجانی،نه قهوه ای و نه حضوری ...
من خودم درد می کنم ... افکارم درد می کنند و همه چیز درد می کند با
آن ....
تنهاییم درد می کند .... درد که نه .. زجر می کشد و من عذاب می دهم
کودکی هایم را .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی